Herstelling aanvragen

Heb je een een technisch probleem aan jouw woning of wil je een herstelling aanvragen? Via deze pagina kan je jouw probleem doorgeven aan Thuiswest.

Woon je in een woning van Thuiswest?

Herstellingen aanvragen kan je op verschillende manieren doorgeven.

  1. Bel naar de technische dienst op het nummer 051/23 35 40. Op maandag- en dinsdagvoormiddag is het doorgaans heel druk op deze telefoonlijn. Zijn alle lijnen bezet? Bel indien mogelijk terug op een ander moment of contacteer ons digitaal.
  2. Stuur een mail naar herstellingen@thuiswest.be. Tip: stuur indien mogelijk ook foto's. Op deze manier kunnen we je sneller helpen.
  3. Vul het onderstaande contactformulier in.
Onze diensten zijn telefonisch bereikbaar op volgende momenten:
 
   maandag:    08u30 - 12u00   13u00 - 16u00
   dinsdag:    08u30 - 12u00   
   woensdag:    08u30 - 12u00  
   donderdag:    08u30 - 12u00  13u00 - 16u00
   vrijdag:    08u30 - 12u00 13u00 - 15u00
 

Woon je in een appartement van Thuiswest?

Heb je een probleem met de gemeenschappelijke ruimtes in je appartement? Meld dit dan bij het meldpunt van het gebouw. Als er geen meldpunt is, kun je je probleem hieronder in het contactformulier doorgeven.

Voor reparaties in je eigen appartement moet je apart een melding maken.

Plaats hier jouw technische melding